torsdag 11. oktober 2012

Glasskrukke med knekkebrødmix

Denne høstens første juleinspirasjon her på bloggen. Dere synes vel ikke det er for tidlig?

Jeg bruker 1/2 L krukker med snaplås og fyller ingredienser til hjemmelaget knekkebrød, lagvis i krukka. Her kan du bruke din favorittoppskrift, og egnet størrelse på glass som det måtte passe deg.



Jeg har brukt Marianne Design Creatabels Dobbel ramme 39990141 for å stanse ut selve "kortet".

Bretter kartongen i to for å få dobbelt kort, og legger diesen på slik at den ikke stanser på et stykke av brettekanten på kartongen.

Stanser fint ut på den doble kartongen.




Valgt å pynte dette glasset i juletema, og har brukt Marianne Design Craftables Eline´s Julekurver 39991228  til å lage en liten julekurv. På denne har jeg brukt diesen til høyre på produktbildet under, med denne lager du en flat kurv til å pynte med, med den andre kan du lage vanlig liten, tradisjonell julekurv i kurvens rette forstand. 



Oppskrift og fremgangsmåte til knekkebrødene har jeg printet ut på vanlig kopiark og stanset ut med Sizzix Framelits Sirkler 39999551, og limer inni "kortet".




Kortet limer jeg på lokket med dobbeltsidig tape.

Kanskje du vil gi bort en mix av din favorittbakst? Skriv gjerne link til dine prosjekter i kommentarfeltet, gleder oss til å se.

WencheJ

1 kommentar:

  1. Denne var bare så grei, litt tips til en liten gave er jo kjekt.Og så fine dies du har brukt.
    Lekker... takk for inspirasjonen.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett