onsdag 12. desember 2012

Embossing på glass

Det florerer av lekre lyslykter for tida, Strikkede, heklede, dekorert med washi.-.... ja i tillegg til alle de du bare kan gå i butikken og kjøpe.



Men visste du at du kan bruke embossingpulveret du ryddet vekk for et par år siden FINT kan brukes på glass? Og har du det ikke, så løp og kjøp sier jeg bare. Dette er SÅ moro.

Det er bare å rengjøre syltetøyglass, barnematglass, eller hva du måtte ønske å bruke. Her har jeg brukt et HaPå-glass.



Jeg har stemplet med Versamark Watermark, og brukt transperent/klart embossingpulver. Og smeltet embossingpulveret med varmluftpistol (39800000).

Pyntet glasset litt ekstra med blonder og en snømanncharm fra Marianne Design.



Snøkrystallene jeg har stemplet finner du på et av de herlige Staz-stempelsettene; Oldemors Pepperkaker (65005012)



2 kommentarer:

  1. Sååå nydelig dette var!! Du er bare fantastisk kreativ:)) Tusen takk for at du dealer:)
    klem

    SvarSlett
  2. Åh,nå skulle jeg ønske jeg hadde klart embossingpulver:)Dette var virkelig lekkert.Har hvitt pulver, skal prøve det jeg:))

    SvarSlett