mandag 12. mai 2014

PanPastels på Kieltur

I april hadde jeg den store gleden av å være med Håndverkstedet for barn og unge (HFBU) på tur til Kiel. Turen var et kombinert landsmøte for medlemmene i HFBU og ulike instruktørkurs innen forskjellige håndverk. Og det var den siste delen som rettferdiggjorde min deltakelse.


Totalt var vi 41 damer på tur, og jeg holdt kurs i PanPastels og mixed media. Bildene det ble holdt kurs i av meg vises her.


Alle deltakere laget disse to bildene gruppevis, og det var veldig moro å se at de likte å jobbe med et av mine favorittprodukt; PanPastels.

Deltakerne jobbet iherdig med bildene sine, og alle bildene ble veldig fine!

I tillegg til kurs som alle deltok på, hadde deltakerne med seg ting de har laget hjemme i sine egne arbeidsstuer. Det var veldig spennende å studere, og en kan lett få masse inspirasjon.

Selv om været ikke var i fokus på denne turen kan jeg vel trygt si at det var mye hyggeligere vær i Oslo da vi dro, enn ved ankomst i Kiel ...

Takk for turen HFBU! Jeg blir gladelig med dere flere ganger ... eller på noe annet i regi av andre ☺︎

Andre innlegg med mixed media:
Enkelt og greit - Strukturpasta
Eksperimentering er lærerikt - PanPastel og strukturgel
Så enkelt kan du male en ugle - trinn for trinn
Lerretsbilder med PanPastels
Lerret med sitat
Love is lust
Peace

dinfantasi.no var også ute på oppdrag i oktober 2013, og det kan du lese om her.

Til neste gang - ta vare på deg selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar