mandag 30. juni 2014

o herlige sommer

Sommer, sol og og late dager...

det må være stikkordene for inspirasjonen til dette kortet.

Et ungt par fylte begge 40 år og da jeg kom over dette motivet via Pinterest av et par under avisen, ja så MÅTTE det bare bli et kort ut av det.


Og følg med snart er de søte #stemplene jeg har laget i samarbeid med Global Hobby og kunst og Staz å finne i butikkene:


Tallene er stanset ut med dies fra Marianne design, og den runde peblesen har jeg laget med en tekst stemplet med egendesignet stempel laget med Imagepac Stampmaker 39880001.


Vannsprut har det også blitt her på kortet mitt. Har spinket og spart på disse tåreformede epoxy-stickersene i restekassen min i årevis. De har som dere ser ligget så lenge at de har gulnet litt, men da synes de bare bedre på kortet ;-)


Studiolight Paperpad 15x15 - Nr. 2 29018002
Studiolight Paperpad 15x15 - Nr. 3 29018003

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar