fredag 13. februar 2015

Eske med minikort

Sizzix kommer med så herlige nyheter nå, at du vil nesten ikke tro det. 

Her vil jeg vise dere noen av de brukt i kombinasjoner på tvers av seriene de utgis i. Jeg synes det er så gøy med dies som går så fint sammen. 


Jeg har laget en boks av kraft kartong med Sizzix bigz XL Box & card, og dekorert små kort oppi boksen. En flott liten gave.

Før jeg bretter boksen har jeg stanset ut mønster på forsiden med Sizzix thinlits Die Set 4PK - Mixed Media 39660220. Har limt et mønsterark på baksiden (som blir innsiden av boksen), for en kontrasteffekt. Alle mønsterarkene jeg har brukt er fra Studiolight. Disse har også kommet med fantastiske nyheter nå, i deilige farger.

På fronten har jeg også bruk diecuts fra sizzix thinlits holiday words script (&tegnet), sizzix thinlits Handwritten Love 39660218 og sizzix thinlits Die Set 4PK - Scribbles & Splat 39660222. Til å lime disse snirklete, slanke diecutsene anbefaler jeg Sakura Quicky Glue - Limpenn 44800360.



Oppi esken ligger små enkle kort, med skrivefelt på baksiden. Kortene er stanset ut i mønsterark, og dekorert kun med diecuts og stempeltrykk.


Jeg har brukt stempel fra Staz, og Katrine Engevik Bråten sine og mine egne design med Imagepac Stampmaker





Produktliste:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar